Controle na levering
Alle door Aart Bouman of rechtsreeks vanuit de fabrikant geleverde materialen dienen direct na ontvangst/levering gecontroleerd te worden op onjuistheden of beschadigingen. Indien niet goed geleverd dient de klant per e-mail binnen 24-uur gemeld te worden, met bijbehorende bewijsstukken zoals foto’s. Ook dienen de materialen vóór montage gecontroleerd te worden. Na montage, plaatsing of verwerking worden klachten op materialen afgewezen.
Als de claim geaccepteerd wordt, worden onjuiste of beschadigd geleverde producten kosteloos opnieuw geleverd. Gevolgschade als vertraging, (extra) arbeidsloon of inzet van materieel etc. worden niet gecompenseerd.
Bestelling zonder glas annuleren
Het annuleren van een bestelling zonder glas is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.
Annuleert u de bestelling nadat deze aan u is verzonden, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Aartbouman.nl reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij het aankoopbedrag, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht.
Retourneren / Afkoelperiode
Consumenten hebben een afkoelingstermijn van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren. Deze bedenktermijn gaat in op de dag van ontvangst van het product door de consument. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar ons retouradres zijn voor eigen rekening. Uitzonderingen hierop zijn gepersonaliseerde producten en maatwerk zoals bijvoorbeeld glas, spiegels, voorzetramen. Alle retouren dienen voorzien te zijn van uw naam en adresgegevens en ons ordernummer (kopie factuur of pakbon). Alleen producten (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele verpakking en ongebruikt, kunnen geretourneerd worden. Gebruik eenvoudig deze link om een retourlabel aan te maken.
Op maat gemaakte producten retourneren
Met maatwerk wordt bedoeld dat het product ‘overeenkomstig de specificaties van de consument’ wordt gemaakt. Aangezien glasproducten per klant op maat in de fabriek gemaakt worden, is het niet mogelijk om op maat gemaakte glasproducten te retourneren. Wilt u uw bestelling met glas toch te annuleren? Doe dit dan zo snel mogelijk nadat u de bestelling heeft geplaatst. Om een snelle levertijd te behalen gaan de bestellingen namelijk direct in productie. Wanneer het product al geproduceerd is, is het niet meer mogelijk om uw glas te annuleren.
Een of meerdere producten retourneren
Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. Aartbouman.nl zal het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terugbetalen. De kosten voor de retourzending van uw huis naar de webwinkel zijn voor uw rekening.
Hoe moet ik mijn bestelling annuleren?
Alle annuleringen, omruiling en retourneringen dienen schriftelijk aan Aartbouman.nl kenbaar gemaakt te worden. Dit kan via e-mail of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuur- of ordernummer te vermelden.
Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarmee u de betaling aan Aartbouman.nl hebt gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden maximaal 14 dagen na ontvangst van de retourzending aan u terugbetaald.
Retouradres:
Aart Bouman Glas BV
Wilmersdorf 29
7327 AD Apeldoorn
Aart Bouman, uw glaspartner in Apeldoorn en omgeving. #meermetglas
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over u apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken.